mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Sunday, April 3, 2011

blind

bismillahirahmanirahim...


saya suka awak
awak tau tak?
tapi awak macam tak suka saya je
saya suka usha awak
bila nmpak awak je saya teruja
bila ada apa2 pasal awak je saya teruja
tapi orang selalu kata buruk pasal awak
tapi saya tak percaya
saya cemburu bila nmpak awak rapat dengan prempuan lain
saya selalu berharap awak hantar msg kat saya
tapi tu hanya angan-angan kosong
sebab saya hanya bertepuk sebelah tangan
saya butakan mata saya atas kesalahan2 awak
saya pejamkan mata bila awak buat salah
sebab saya hanya suka awak
suka kerana diri awak

*********
kenapa awak suka saya?
tapi saya tak suka awak
saya suka orang lain
saya tak reject awak 
awak selalu hantar msg kat saya
tanya khabar
tapi saya hanya anggap awak sebagai kawan
tak lebih dari itu
saya tak boleh paksa diri saya
untuk suka kat awak
sebab saya suka orang lain
awak tak payah la tunggu saya
kita kawan je ea?

kadang2 kita xperasan orang yang kita tak suka tu la yang sentiasa mngambil berat pasal kita
sedangkan
orang yang kita suka itu la yang sentiasa mnyakiti hati kita
sengsara kan kalau hanya bertepuk sebelah tangan?
tapi betul ke lebih baik kita menerima cinta orang yang mencintai kita
daripada mengharap cinta orang kita cintai?
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--

yang penting cinta Yang Maha Esa lebih hakiki(^_^)
Allah sentiasa menyayangi kita


p/s- opps terjiwang sekejap..=.='

No comments:

Post a Comment