mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Saturday, April 30, 2011

sudah pown

bismillahirahmanirahim...


dengan ni aku nak maklumkan aku telah pun
mendelete akaun 


aku telah pon delete.

aku sayang dengan kawan2 aku..kat sini la aku selalu contact dengan kawan2...
kawan2 convent
kawan2 brash
kawan2 KGC
sedara2

MAAF NYA


aku mendeleted akaun ni atas sebab2 tertentu yang tidak boleh dielakkan..
maaf xboleh nak bagitau

terima kasih jugak kepada2 kawan2 aku yang pujuk supaya jangan deleted
ade yang sampai merayu2..ok..xfaham disitu..=.='
hahahaha

kalau nak contact aku juz melalui meseg dan blog ini saja..
tinggalkan la meseg kat shoutbox..
and
aku dah xpakai no maxis


i think i should spent a time for myself
malas nak amik perihal luar
kadang2 aku terlalu bzbody dgn dunia luar..
huhuhu

p/s- berubah ke arah yang lebih baik :-)

No comments:

Post a Comment