mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Thursday, April 7, 2011

aku rindu semuanye

bismillahirahmanirahim...


assalamualaikum..kali ni aku nak post entry yang sediy..T_T..

hari ini 7 april so da 3 bulan lebih aku tinggalkan sekolah
SMTI
sekolah yang dulu aku tak suke
tapi berubah menjadi suke..
ye sangat suke!

sejujurnya aku sangat rindu dekat kawan2
dekat cikgu2
dekat unzurna
dekat mailani
dekat kucing
dekat makcik kantin

aku rindu
nak pergi kelas, nak buat homework, kena marah dengan cikgu, gaduh dengan kawan,
copy homework orang, nak makan dekat dining, nak pergi surau jemaah, nak  tekan loceng kat bpc, nak makan maggi sesame, nak wat air watercooler, nak bertugas dekat perhimpunan, nak main lari2 dalam kelas, nak pergi toilet, nak pergi bilik guru, nak pergi makmal kompouter, nak pergi makmal fizik chemistry, nak balek awal,

serious aku sangat rindu



malam2 aku jadi macam ni
pasang econ pown xrase sejuk T_T

gambar2 kelas, prefect, dorm yang aku simpan selama ni da hilang
sebab pertukaran komputer secara tidak profesional..
sekarang aku xde 1 pown gmbar kwan2 aku

aku berharap sebelum aku masuk ipta atau mane2
aku nak pergi sekolah
dengan kawan2 aku
nak jumpe cikgu
nak tangkap gambar
nak sembang2
kawan2 nak pergi x?

entah bile boley aku jmpe kawan2 aku lagi?

5 comments: