mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Monday, April 4, 2011

mesej forward

bismillahirahamnirahim...


''I LOVE U!HARI INI ADALAH HARI CINTA SEDUNIA. FORWARDKAN MESEJ NI KEPADA 10 RAKAN ANDA UNTUK MENUNJUKKAN RASA CINTA ANDA.JIKA ANDA MENERIMA 5 MSG BERMAKNA ANDA DISAYANGI''

oowhh..ni ada lagi


''BERHATI-HATI DENGAN AIR HOLY DARI BLA..BLA..BLA..FORWARDKAN MSG INI KEPADA ORANG RAMAI..JIKA TIDAK ANDA AKAN MENERIMA MALAPETAKA BLA..BLA..''



korang pernah tak dapat mesej forward mcam ni??mesti pernah kan??haha..aku selalu kot dapat...aku nak JUJUR ni bila aku bkak je mesej macam ni..tak abis bace lagi aku akan delete..serious!..aku xpernah simpan mesej yang menyuruh untuk mengforwardkan mesej kepada orang lain..
ye..bodohlah orang yang mempercayai mesej forward ni..betul!..aku xtipu..macam bodoh pergi percaya pas2 lurus bendul pergi forward pas2 hantar bebanyak dekat orang lain..membazir kredit tau!..
korang kan tak tau kesahihan mesej tu buat apa nak percaya??
hey sedar la..buat memenuhkan inbox aku je..kadang2 aku kesian la kat orang yang hantar mesej macam 2..aku dapat je mesej terus delete..no second look ke..xde ye..no wasting time 4 thats kind of msg!..

p/s- owh kawan2 xpayah la lurus bendul dok percaya..ingat hanya Allah yang menentukan hidup korang..ada ke msg yang tetapkan bila malapetaka berlaku??,,what a nonsense!haha

No comments:

Post a Comment