mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Saturday, April 30, 2011

will n kate

bismillahirahmanirahim...


assalamualaikum!..hehe..tengah hari td aku tidur..bangun2 aku tengok jam 3.30 ptg..apa lagi automatik aku bangun bukak tv7...hahah..aku tengok

ROYAL WEDDING

PRINCE WILLIAM AND CATHERINE




William and Kate are wedding guests


comel2!..haha..suke tengok..aku tengok sampai kul 8 je..hehe

happy wedding ouh!..:-)

yang xtahannye bila ayah aku balik keje, pas2 dia tengok la..pas2 dia cakap
'hah, satgi kete tu meletop la'..'pasni de orang tembak la tu'..

hahaha..aku gelak je..ade conspiracy ke?
seperti princess diana?

MUNGKIN




1 comment: