mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Thursday, April 14, 2011

rimas la mesej setiap hari

bismillahirahmanirahim...


gembira?marah?sedih?suka?riang?..ok xde kena mengena..haha

entry aku kali ialah MESEJ..kenapa mesej?hey..suka ati la..huhu..xde la..aku rasa benda ni xley hilang la..bagi aku. aku sangat larrhh tidak suka bila nak orang asyik mesej aku..maksudnye..smalam dah mesej, ari ni nak mesej lagi, esok pown nak mesej jgak..aku cepuk jugak budak ni..sebulan sekali cukup la =.='...unless kalau de hal penting macam 'plan esok xjadi', 'dah cek kplsm?', 'opah  *** mninggal' ke xpe gak....kalau setakat nak saje2 mesej xyah la..rimas aku!..tak suke..i need privacy ok!..huhu..sehari 2 ni orang dok mesej saje2 je..las2 aku silence sorok dalam bilik..lantak kau la handset..aku act xsuke msg..xsuke kol..penting je xpe!...

AKU BOLEH HIDUP TANPA HANDSET!
ok..itu tipu...=.='..x...x..xboleh2...penting handset tu..

xde lagi lawa ke google?

orang ingat kat kita sbb tu mesej...ye..ye..aku tau tapi xkan setiap hari kot?bosan la..abis kredit aku..malas la..mesej pown pendek2 pehal...hahaha..so konklusinya..nak mesej aku jangan la setiap hari..sehari seminggu boleh..jangan xsend mesej lak pasni..lupe aku la tu..huhu..adoyai!...

1 comment:

  1. betol betol.. rimas la. lg pon sep kredit kalau x msg hari2.. haha

    ReplyDelete