mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Tuesday, April 12, 2011

aku suke anime ni!

bismillahirahmanirahim...


assalamualaikum..(^_^)..hehe

ari ni aku nak cakap sal citer ni....

ONE PIECE
mula2 aku tengok adik beradik aku dok berkumpul depan komputer dok gelak2..
aku xberminat sebenarnye..tapi aku try la tgk 1 episod..
AKU SUKE!..sumpah bes giler citer ni..korang patot tengok la..aku tengok berulang2 kali pown rase bes giler..dah 2 tahun aku xtengok citer ni...aku baru tgk smpai episod 200 lebih..
nak tengok lagi!..kat astro ceria ade citer ni tapi baru nak episod 1, 2..malas la aku..huhu
aku tabik la dengan orang yang buat citer ni..serious la bes!..xcayer??try tengok..
aku suka LUFFY dengan CHOPPER!..comel n selamba..
aku nak tengok citer ni sampai ending..
abanglong ade ag x episod dia??


 monkey d'luffy

tony tony chopper

zorro

sanji

nami

usop

franky

lagi sorang aku xingat la..huhu

2 comments: