mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Friday, April 8, 2011

syok ke jadi orang lain?

bismillahirahmanirahim...


''bestnya kalau aku jadi cam dia''
''nak jadi macam dia laa''
''lawa la dia..kalau lah aku jadi dia''

mesti pernah kan korang berfikiran macam tu bila nampak

manusia2 yang pandai2
manusia2 yang baik
manusia2 yang lawa
manusia2 yang hebat

banyak ke yang kurang dalam diri sendiri?complete ade tangan, ade kaki, ade hidung, ade mulut, ada badan.100% complete tapi kenapa perlu nak jadi orang lain?
setiap orang ada kelebihan masing2..
diberikan anugerah tersendiri
tapi macam mane kite nak gunakn, nk kembangkan terpulang kepada masing2..

pernahkan korang terfikir



macam mane keadaan dorang??
sediy kan T_T
kite xpernah rasa macam mane keadaan dorang
so
BERSYUKUR lah
macam mane pown keadaan korang..
tak perlu untuk menjadi orang lain..
apa yang ade kat diri kite tu lah yang terbaik(^_^)
hehe
be urself ye
kerana dalam diri kite tu la ade keunikan dia tersendiri
no copy paste!haha

bukan otak je kena pandai
hati pown kena pandai jugak!

No comments:

Post a Comment