mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Wednesday, April 27, 2011

nafsu?

bismillahirahmanirahim...

assalamualaikum!..hehe..banyak giler idea nak post tapi maklum la..internet xbayor xdo lerr line ye...huhu..usaha aku selama beberapa hari nak on9 xberjaya rupanye tenet xbayor..hampeh!..huhuhu..

nafsu??wah aku bernafsu ke??eh...cop..cop..jangan fikir bukan2..nafsu yang aku cakap ni adalah NAFSU MAKAN..aku pon xtau nape sejak lebelakangan ni aku asyik makan..non stop tau!...sepanjang masa aku makan..cume tido dengan solat je aku xmakan..hehe..tapi aku kalau kuat makan ni tym datang bulan je..xtau nape over giler plak kali ni..kalendar lambat lagi nak cuti bulan..adeeihhh...



aku tengok arnab aku kat sangkar pown aku rasa nak makan tau!..sian dia wei...serious!.nasib aku xgila..huhu..pergi supermarket je..'mama,nak beli ini..mama, nak itu...mama, nak ini'..mak aku pown..hah, amik la..apa lagi aku pown bedal je...balik rumah melantak je sampai mak aku tanya 'kamu ni bila nak stop makan ni?'..adoi..aku xtau nak jadi ape..pagi2 selepas subuh pergi kemas dapur..buang sampah..pas2 mula la EXPLORE dapur aku...bukak peti..bukak almari..

xcukup dengan itu..aku pergi kedai beli ikan, beli ayam..masak kat rumah...aku sorang bedal..semalam aku masak tom yam..abes 1 periuk tu aku bedal sorang!..betul..xtipu...punya la kuat nafsu makan aku..pas2 dengan tembikainye..buah plum lagi..mangga lagi aku bedal...xcukup lagi..aku potong pisang campur dengan aiskrim campur dengan serbuk milo...sedap weiiiiiiiii...masyuk giler!...sepanjang hari aku makan aiskrim tau..ade 3 bekas lam peti...aku dengan adik aku la bedal..tapi adik aku skolah so xde masa nak melantak banyak2..huhuhu

badan aku da berkilo+kilo naik..lantak kau jadi triple XXL..uwaaaaaa!!xnak2...

DIET?

oowhh tidak sekali lagi...aku da pernah try hari tu..8 hari aku xmakan nasi...juz makan buah, roti dengan lauk sikit2...then ape jadi tau?aku DEMAM selama seminggu..selsema teruk..nak migrain da aku..woo00 imunisasi aku turun kot..hampeh tol!..tu la diet ni xbagus wei!..n then memang betol pown nape nafsu makan aku membuak2 sebab aku teetttt..bulan da sampai..haha...

jangan la jadi macam aku makan sepanjang masa...MAKAN SECARA SIHAT YE!...

2 comments: