mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Saturday, April 9, 2011

dia lagi

bismillahirahmanirahim...


entry ni khas untuk dia..

aku xputus kawan
sebab aku sayang kawan aku
aku xputus silaturahim
sebab berdosa

sekarang aku da xbaik macam yang kau cakap
sebab aku ade hati dan perasaan
bila manusia ada hati dan perasaan
kadang2 boleh jadi baik
kadang2 boleh jadi jahat
sebab manusia suka disayangi
sebab manusia xsuka dilukai

kau buat aku jahat
aku xnak jadi jahat

aku xtau yang kau bace blog aku
kau jdi silent reader
ke ade orang bgtau kau?
selepas sehari aku post
ade tindak balas dari kau
baru nak amik perhatian ke?

sebelum ni aku tegur kau
aku tegur kawan yang rapat dgn aku
aku tegur kawan yang xrapat dgn aku
semua bagi tindakbalas positif
kami bercerita
kami bertanya khabar

tapi kau
kau hanya jawab salam
setelah didesak
aku salah timing ke?
kenapa xterus terang
maaf kaco kau

aku kecik hati bila jmpe kau hari sabtu
kau xnmpak aku
ok.xpe
kau xjawab soalan aku
ok.xpe
kau xpndang aku bila brcakap
ok.xpe
sampai aku desak kau
baru kau nak cakap
dengan nada marah

aku sensitif ke?
tapi betul ke tu kau
sebelum ni kita pernah susah senang kat sekolah
tapi bila da abes sekolah
kita dah x kawan ke smpai kau xtegur aku?
baru 2 3 bulan
nanti 2 3 tahun macam mane?

bukan sekali kau buat tapi dah banyak kali
aku juz block mukabuku kau sebab aku xnak kecik hati da bila aku nak tegur kau
tapi aku masih simpan no kau
sebab kau kawan aku
tapi bagi kau
aku ni kawan kau ke?
kawan bukan time susah je..

aku marah kau bersebab
xperlu kau tau ape sebabnye
aku minta maaf
walaupun kau xminta maaf =,='

4 comments:

  1. entry ni utk aku ke? NE la..sbnrnye aku bukan NE tp aku kwn die..hahahaha..sory lah sebok2 psl korg..aku just ske bukak blog kau je.ske bce.ye wan? soooory!

    ReplyDelete