mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Thursday, April 14, 2011

gajah itu comel

bismillahirahmanirahim...



gambar ape ni adik2??
bagus!..ni gambar mama gajah dan anak gajah

COMEL kan?
ye sangat comel..
aku suka gajah!
sebab dia gemok dan besar
lagi pown aku tinggal di BATU GAJAH
suatu ari nanti..
aku nak wat replika gajah kat sini..
adik aku pown suka gajah
tapi dia kata dia suka gajah AFRIKA
xsuke gajah ASIA..
sebab gajah afrika besar manakala gajah asia kecik..
ok..terdiam di situ!..hahaha

aku nak bela sepasang gajah boley?


nak bunuh gajah?
kejam tol..aku bunuh kau kang!haha


see..sangat comel!haha

tapi
gajah
takot
tikus
betol la
hari tu aku tengok mythbuster

ape la..badan besar takot tikus..

No comments:

Post a Comment