mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Friday, April 15, 2011

beg wanita

bismillahirahmanirahim..


assalamualaikum..owhh before terlambat..aku nak wish

SELAMAT HARI LAHIR KE 23(14.4.2011)
untuk 
WAN MOHD IZZAT

haha..abang aku..

ok..tutup cerita..hari ni aku nak bercerita about handbag..sinonim dengan wanita..handbag ke beg biasa ke suka ati la..bagi aku..aku sebenarye xsuke bawa beg tapi terpaksa..huhu
ada apa dalam beg wanita?
senang citer beg aku la..
lets check out!


1st
.
DOMPET
wajib la kan bawa duit..kena taruh lam dompet..lagi 1 aku ni suka bawa duit syiling tapi xnak pakai bila bayar..sebab dulu selalu simpan nak kol parentz kat public kat hostel..haha..terbawa2 da sekarang..ic, lesen,kad bank pown wajib wei!

2nd

HANDSET
ni pown kena kot!wajib tau..takot2 ade kecemasan..senang nak contact..xkan nak guna public kot?klakar!haha

3nd
BEDAK COMPACT
haha..dalam semua beg wanita ade benda ni...x alat make up compact ni pown ok..perempuan kat jaga penampilan..haha

4th
BUKU NOTA & PEN
ni pown aku kena bawak..takot2 berguna kn..kan kte kena selalu mencatat dan mencatit..oowhh lupe..time aku jadi pengawas dulu banyak giler stok buku nota..tapi penuh dengan name murid wat salah je.
.hampeh =.='...membazir buku aku je..huhu

5th
TEEETTTTTTT..GMBAR SENSITIF
pad la

wajib sesangat bila korang nak kuar untuk jangka masa panjang..payah nak cari time jalan2..so be prepare ye terutame bile time datang bulan..heee

6th

PAYUNG
aku kena bawak benda alah ni kot..memang memberatkan..bila aku keluar naik bas sure kena bawak..lagi 1 ade kepentingan dia..nanty aku citer kat next entry kenapa aku sangat2 perlu bawa payung...
sediakn payung sebelum hujan(^_^)

7th
SAPU TANGAN
perlu bawa la wei..pas makan mesti nak lap mulut.payah la nak cari tisu..xkan nak lap kat baju kot..merepek!haha
aku xsuka bawa tisu..tisu sekarang mahal la..haha<<kedekut skit..huhu
tapi kenapa perempuan mesti ade tisu?xpaham..

--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
-- 
tu je la kot..xyah banyak2..patah bahu aku nanti..huhu


No comments:

Post a Comment