mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Thursday, May 12, 2011

thanks

bismillahirahmanirahim...


setiap hari aku belajar untuk menjadi matang
aku berusaha
ya  umur aku 18
tapi adakah perangai aku sejajar dengan umur aku?

aku perlukan kawan-kawan
untuk menegur aku

aku tak perlukan pujian dia
aku perlukan kritikan kau
langsi?
kurang ajar?
melampau?

tapi

hakikatnya itu la kejujuran tentang diri kita

ya, memang terasa
tapi
itu la yang menaikkan semangat

thanks to HIM
kau kawan baik aku
terima kasih kerana menyedarkan aku dengan kelangsian kau
semoga berjaya dengan kos asasi di uitm
doakan aku sekali 

No comments:

Post a Comment