mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Sunday, May 15, 2011

manusia itu

bismillahirahmanirahim...





manusia itu
sudah 3 hari dia asyik menelefon
tapi baru hari ini aku jawab

tapi hati aku sakit
aku matikan dengan tiba-tiba

ya
hati aku sakit mendengar suaranya

sebelum ini dia berkata manis
tapi dia hilang

dia muncul

dia hilang

dia muncul

siapa dia?

seolah-olah aku ni kawan segera
bila-bila masa dia boleh datang dan pergi

dia call lagi
tapi aku biarkan terus berbunyi

pergilah kau
jauh-jauh
sejauh-jauhnya sehingga aku tidak melihat kau lagi



p/s- tiba-tiba aku rasa nak sepak budak tu..suka sangat mendesak..adeeihhh..huhu!

No comments:

Post a Comment