mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Thursday, May 5, 2011

novel

bismillahirahmanirahim...

assalamualaikum pembuka bicara!..hehe


nampak novel ni??

novel yang pernah menjadi kegilaan para remaja makcik2 pada suatu ketika

novel ni popular kot kat asrama aku dulu..
semua orang kata best..orang ni kata bes, orang tu kata bes
hakikatnya ramai kata BEST GILER!..
giler tu yang xtahan tu..hahaha
smpai banjir dorm aku
menangis bagai rak tisu kotak pown boleh habis
aku pown terecxited la bila dengar
mula2 nak after2 kawan..
'wei, aku after tau'..
after2 langsung xdapat..
ceeeee..usaha lagi mencari novel tu..
haha
lame gak baru dapat pinjam novel ni..
aku pown sangat TERUJA nak baca novel tu
maklum la dulu aku kaki novel mase sekolah rendah

khusyuk tau aku baca..semua benda xbuat sebab nak abes kan novel ni..
duk asrama katakan so dalam 2 hari je aku bace..

aku baca dengan penuh keterujaan

then

bila 

habes

aku 

tutup la

novel tu

tiba2

timbul

satu persoalan di kepala aku

--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
-- 

APA YANG BESTNYA?
biasa je..
korang tipu aku ye!
aku rasa aku pernah jumpa novel yang LAGI best
citer ni biasa je..apa yang best GILERnya?huhu

mungkin
bila aku dengar ramai kata best best 
aku pown
expected that the story was a fantastic story, a interesting story, a gorgeouse story

tapi
hakikatnya biasa je!huhu

*********
ade novel best giler
tapi aku xingat tajuk dia
aku bace masa sekolah rendah
cerita dia mengenai kesultanan brunei..sumpah best giler!!!
lagi satu novel HLOVATE


novel2 ni wat aku rasa 'WOW'!
aku salute la karya dia..
memang masyuk giler bace novel2 ni
aku xde semua ni..
sape ade??hahaha

2 comments:

  1. wan, best la jugak andai itu takdirnya..
    tapi, hlovate lagi best laa. hehe..

    p/s : nk ym boleh? nk bg 1 pic KGC..

    ReplyDelete
  2. kan.hlovate ag bes..hehe..watifah@yahoo.com..ok2..thanx ye

    ReplyDelete