mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Sunday, May 15, 2011

teruskan

bismillahirahmanirahim..


semoga aku terus gagah
menghadapi hidup ini

persepsi terhadap aku?

cukup lah
aku dah xkisah

teruskan bercakap
dan
bercakap

kerna aku tidak akan mati
dengan
izin-Nya


hati aku sakit
sakit sesakitnya

panadol
detoxel
aspirin

tak ada yang boleh
rawat luka ini

jangan bertanya
diam
diam
diam
aku akan terus diam

itu sabar aku

semoga Allah memberkati segala apa yang aku lakukan. amin

No comments:

Post a Comment