mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Saturday, May 21, 2011

alone?

bismillahirahmanirahim...

mulut aku lancang?oowhh, terima kasih..

aku bukan macam dulu
PENAKUT

kau tau kenapa aku menjauhkan diri?

kau
masih pelajar baru
sama macam aku
tapi kau nak femes
nak tarik perhatian senior n junior
cara kau salah
buat publisiti murahan
macam aku tumpang populariti kau je

aku terdiam
muhasabah diri
Allah bagi jawapan kepada semua persoalan aku
alhamdulillah

aku nak belajar
bukan cari keglamoran
aku try ajak kau daripada hanyut
tapi kau tak tolong diri kau
bye
aku xmampu

biarlah aku sorang2
Allah ada bersama aku
niat aku hanya nak BELAJAR
bukan nak tarik perhatian
bukan nak glamor
bukan nak femes

aku nak orang kenal aku
sebab akademik aku yang cemerlang
sebab akhlak aku yang baik
sume yang baik- baik

bukan dengan menjatuhkan maruah diri sendiri 

aku punya cita-cita dan aku la yang perlu buat pilihan untuk diri sendiri demi masa depan aku..



p/s- nasihat aku, korang2 yang akan ke u, pilih la kawan yang betul..macam-macam orang yang ada..you have a choice ..even its hard, you still need to make a decision 4 your future..berhati-hati la dalam memilih kawan..percaya larhh kita tak akan keseorangan, tapi Allah la kawan kita yang paling SETIA...

1 comment:

  1. betul betul betul!
    rndu ko kat fb :)))
    doakan ak ek!
    kita sama2 bjaya!

    ReplyDelete