mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Thursday, May 12, 2011

sama-sama

bismillahirahmanirahim..


petang tadi aku dapat mesej dari seseorang...dia cakap

'thanks sebab benci aku'

aku tersentap
otak aku menerawang
ouh aku pernah post pasal kau
dah lame...

ada 2 entry aku bercerita pasal kau

tapi salah ke aku  luahkan perasaan?

'sama2..tapi aku xbenci kau cuma aku tacink sangat2 tym dulu'

tu yang aku balas
aku malas nak panjang2 kan cerita
suatu hari nanti kau akan faham kenapa aku cakap macam tu
atau mungkin aku yang akan sedar

please la..i need a time for myself
i need a time to think







beri aku masa untuk ubat luka-luka aku

No comments:

Post a Comment