mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Wednesday, March 16, 2011

tagging

bismillahirahmanirahim..


as salam semua!...awal2 lagi aku telah membuka blog nur jannah dan rasa2 nye nama aku telah ditag!..xtau la wan mane tapi aku macam biasa larrhh suke sangat perasan!..haha,,nana!..aku kerrr??haha..abaikan ok...saja suke2 nak wat soalan tag ni..haha..

sila beritahu nama penuh kamu. tak kisahlah sampai nama datuk moyang kamu
nama penuh aku WAN ATIFAH BT WAN TARMIZI bin blablabla..aku xingat la moyang2 ni..huhu..


kamu suka warna pink tak?
pink??oohh tidaaaaaakkkkkkkk!!..pink lagi..asal barang aku banyak kaler pink..TERbeli kot...huhu...


kalau kamu ditakdirkan bertemu dengan pemberi tag ini, apa kamu nak cakap pada dia?
aku akan cakap...hey kamu!..sape suruh tag aku??haha....bajet gilerr~


siapa paling comel? maher zain atau kamu?
maher zain comel??eeiiii geli akuh!..xgentle btol cakap laki comell....arnab aku lagi comel laa..:-)


mana lagi sedap? kek atau aiskrim?
mesti la both!..aku sukaa sangat!..especially choc!..not fully choc la..nnti muak..xabes pulak!..love double dutch very much!...


bila tarikh birthday si pemberi taggie nie?
nana nyer befday 1 JULAI..giler bangge dia ngan tarikh tuh!..haha..nana..kau igt befday aku x???


ceritakan sejarah kamu buat blog, ikutlah sampai berapa perenggan pun
aku start wat blog awal tahun lepas..itupon setelah dipengaruhi oleh nadia!..uwahaha...pas2 duk hostel cam terbekanglai pulok so delete laa...pas2 wat baru..pas2 delete..pas2 wat baru..bape kali da aku pown xingat!..heeee..


apabila hari jadi kamu, kamu nak saya(pemberi taggie) beri apa pada kamu?
nak ipad2 boley?!..hahaha


taggie nie ade 10 soalan jadi wajib tag 10 org yer!
apa?????????????!!!sunat??ok...xnak tag!..haha:p





No comments:

Post a Comment