mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Thursday, March 10, 2011

aish!

bismillahirahmanirahim...


semalam jenuh aku bukak internet xmau2...mak aku suh aku isi maktab perguruan..hmm..ntah laaa!!


tgk!..aku da isi..

semalam aku pergi retest moto..alhamdulillah lulus sebab jpj tu baik xmacam ari tuh!..haha..aku jumpe rai..dia pown test..cayarr larhh markah rai banyak kot!!..xmacam aku cukup2 makan jee..haha..ok..abaikan!..huhu..yang syoknye..aku org 1st buat test..ari tuh 2nd last tp smlm mmg syok la..!..rase 10 minit je aku kat litarr...hahaha..peduli ape orang tengok!..haha..pas2 aku balik2..tengok2 arnab aku kalerr coklat HILANG!!..aku pown dok mencari2...xjumpe wooo!!..sediy gler tau x!..pas2 pas aku mandi sgala bagai..lam pukul 3 lebiy aku bunyi guruh cam nak hujan..aku pown angkat la kain..kemas kain..ruang tamu tiba2 terdetik nak tengok arnab lagi sekor tu..bukak2 pintu aku terkedu kot!...aku tengok arnab ..arnab tengok aku!..woo000,..dia ade kat luar kandang laa...cis!..kecik2 da pandai panjat tinggi tu..no wonders la nape arnab lgi 1 ilang!..cis..xgune btol..depan tuan ceeeeeeee baik je..lompat skit pown xmau!..blakang tuan..tnggi kandang pown da boley lompat!..macam ni kau balas jasa tuan kau??pas2 dia tgk aku boley pulak dia lompat balek masuk lam kandang pas2 wat muka innocent dpan aku1..cis!aku xkan tertipu lagi laaa....huhu..aku sayang kau ketatketat la arnab!!..jangan larrhh hilang!


2 comments: