mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Tuesday, March 15, 2011

apa aku akan buat?

bismillahirahmanirahim...


assalamualaikum semua!haha..aku tengah belajar nak menaiktarafkan blog aku...susahh gak ea..huhu..ok..tu bukan topic kite ari ini..patah balek..huhu


23 MAC 2010

aku tau semua telah dimaklumkan mengenai tarikh di atas bukan??
hey, result spm nak keluar laa..


1. adakah anda berpuas hati dengan tarikh tersebut?
oowhh..mesti la!!..selepas cuti kot!..xde la aku nak dengar omongan sedara aku n membandingkn aku dengan sedare aku lagi sorang!..huhu

2. adakah anda akan datang?
yes!..i will be attending..

3. anda datang dengan siapa?kekasih?ibubapa?alone?
ofcos la my parents!xde keje aku nak dtg dengan kekasih..:p

4. anda berpakaian ape?
hmm..bergantung kepada result!..baju kurung tuk doa selamat, funky untuk berparti, bju putih kain biru turqoise tuk kubur..huaaa..harruu btol!..

5. anda akan datang jam berapa?
ntah..aku pown xtau..kalau boleh xnak datang:-(

6. adakah anda tidak sabar?
yeaarrh!!..tasabar nak menangis..

7. anda seronok akan berjumpa dengan kawan2?
mesti laarrhh tp rase segan la pulok da!..huhu

8. apa yang akan anda lakukan selepas mendapat result?
apapun terjadi aku tetap kan menangis(T_T)

9. adakah anda akan lepak dahulu atau pulang segera?
depends!..tp 4 sure perlu menjawab beribu soalan yg same mengalahkan artis!..

10. hadiah yang akan anda minta jika result bagus?
aku nak duit je..name pown mate duitan..heee:-)

aku mengtag soalan ni kepada semua pembaca blog aku 1993 je..:-)


p/s- aku berdoa semoga aku dan kawan2 yang lain memperoleh keputusan yang cemerlang..amin:-)

No comments:

Post a Comment