mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Tuesday, March 29, 2011

mereka!

bismillahirahmanirahim...


assalamualaikum^_^..
hari ni aku nak bercerita tentang mereka!


kenal x sape kat atas??cun x??ke cam sengal je??haha..ni kakak aku..nama dia ATHIRAH..dia ni my luvly sister!..sebab ape??sebab aku rapat dengan dia kot..dia dah 20 tahun da tapi bila jalan dengan aku sti orang igt dia ni adik aku!..xpaham btol aku..huhu..dia kat utm skudai tengah mnghabiskan degree dalam course chemical industry..wa tabik lu la!haha..oowhh, dia ni sangat lembut!..eh..lembut ke??better ah dari aku yang garang cam singa ni..huhu..dia sering bagi aku nasihat..tym result hari tu pown dia bagi kate2 semangat!..terharu woo!..camne aku rapat dengan dia??ntah la..mungkin dia jarang ada kat rumah kot..ye la.mse aku form2 dia masuk mrsm balik pulau..jarang balik...pas2 baru beberapa mnggu abes spm dia dapat tawaran express mara kat utm so dia blah awal la..sebab tu kot..lagipown dia xbuat perkara yang aku xrespect!..seyez dia sangat baik..actually bila dia balik aku sangat happy tapi xkan nak tunjuk kot..haha..bila dia balik selalu sampai rumah pukul 4 pagi..ak sedar!..ak bangun tapi aku wat2 tido smpai la subuh..ceee wat muke terkejut!..haha..bajet ah aku!..dia ni xde pakwe..jual mahal laa..haha..ade tapi xnak ngaku la tu:p...yes, i'm lucky cos i've her!..aku harap dia terus bagi sokongan kepada aku even dia dah kahwin..n more thing rahsia kami adalah rahsia kami!haha..


ni plak??adik aku??no laa..ni kawan aku..name dia NUR IZZATUL NADIAH!..dia tinggal dekat ipoh..bila aku nak g ipoh sti lalu dekat rumah dia..mase form 5 dia satu dorm dengan aku..dia ni penuh dengan misteri!..ak pown kadang2 tertanye2..haha..oowhh bile dia tido dia sangat comel!haha..betol..xtipu..dalam kelas dia duduk depan meja cikgu..mase trip ke terengganu aku langsung xcakap dengan dia..dia pown senyap je..aku xtau nape..oowhh mase tu aku sangat sedih..huhu..dia la yang pengaruh aku buat blog!..masih dalam belajar..haha..dia sangat mementingkan kekemasan!..ye locker dia sangat larrhh kemas..beg dia!..wow!..respect la..jeles pown ade..huhu..kadang2 aku segan dengan dia!..haha...selepas spm selalu gak jumpe dia..setiap bulan mesti keluar!..haha..tapi bosan la asyik tengok wayang..pasni kita wat window shopping lak ye!hehe..dia sangat baik tau..rase nak tumbuk je!haha




hey ni ialah tantan!..name dia intan nurulhashikin..dlu aku selalu eja name dia salah!..haha..biar padan muke dia..hehe..dia dalam kelas duduk sebelah aku..oowhh, thanks to her sebab selalu sabar dengan karenah aku..dia selalu ajar aku, nasihat ak walaupun aku ni pemalas..xbuat kerja sekolah..hehe..oowhh rindu nak dengar dia kejut aku..aku selalu cakap kat dia 'intan 5 minit'..pas 5 minit dia kejut aku!..haha..ntah pape je aku dulu..waktu form 4 aku xkenal sangat pown dia..agak sombong ah tapi bile form 5 waras tahap 3!..haha..kadang2 berlumba gak dengan dia sape smpai kelas dulu..hehe..kami sangat suke pergi tandas sampai 5e3 xtahan tengok muke kami!..cis..dorang pernah perli aku kot..tapi peduli apa aku..haha..dia banyak ah sedarkan aku tentang pelajaran tapi aku ni degil!..heee..lagi 1 kami pernah bergaduh..oowhh sangat tacink kot tapi smpai sekarang aku xtau nape..hey, ak ingat lagi taun lepas mase kau bace quran kau tepis aku pas2 cakap 'aku benci pengawas yg hipokrit'..tuduhan yg xberasas tau!haha..oowhh nak rebut kusi cikgu lagi ngan kau!haha


dia ni bukanye baik sangat!haha...x..x..baik la kot..haha..oowhh dia suda berpunya ok..taken by norlina amalia..hehe..oowhh dia ni lelaki kedua kot aku kenal kat brash..bulan 4 mase form4 melalui myspace!haha..cam ntah pape je..pas2 tibe bila taaruf pengawas percubaan dia 1 grup dengan aku..hampeh!huhu..waktu la kitaorang semua tukar2 biodata..tujuan ape ntah aku pown xtau..pas2 sejak tu la ktorang meseg,.selalu kot..asal balik cuti je msg..oowhh dia agak langsi gak..suka ati je nak kutuk aku..tp sekarang ktorang jarang msg tapi dia ada tegur aku..hantar msg tapi aku selalu xbalas!haha..sorie yyeee..ingat lagi bila cuti panjang kul 2 3 pagi msg aku suruh bangun study..dia sering tegur aku sal study..kadang aku tabik gak la dengan semangat study dia..asal abes pekse je sti tanye kputusan aku..wooo teruk r..bila terjumpe kat mane2 sti dia memalukan aku  tau!..ngek tol..sabtu lepas tersermpak dengan dia kat karnival jom masuk u..ada ke dia cakap 'wan asal kau pkai tdung labuh plak?'..ngek tol1..kurang asam...suka ati aku la..mulut dia agak langsi gak la n dia slalu tuntut surat cinta dia kantoi ngn ktorg..haha..bukan xnak bagi tapi surat tu da hilang!haha..dia ni bru membe aku..xpayah nak suruh hantr msg dia da htr..hehe..dia iddin ikram..



*gmbr arin xjelas..sorie!..

haha..yang atas sekali piko pastu ctort pas2 arin..haha..dorang kawan aku kat brash..piko n ctort 1 kelas..haha..deme ah kawan on9 aku  selama ni!ada lagi tapi aku da xlarat nak cari pic dorang..len entry ye!..hehe..seronok ah men komen2 ngan dorang..skype-ing!..video call..haha..mnghabiskan masa aku je!..hek...owhh kami sangat suke drop ctort..xtau ape pasal..hehe..sayang dorang ahh!!..ye kami adalah pengganggur yang sngat berjaye!hey...bile nak dapat keje ni??hehe

sayang korang sangat2 la rase cam nak panjat gunung everest je!(^_^)










2 comments:

  1. walaupun dah lame entri nie . tapi nak komen jugakkkkkkk ! hehehehe.

    aku comel kann ?
    hahahaha

    ReplyDelete