mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Tuesday, March 1, 2011

buka la email..

bismillahirahmanirahim...


aku hantar email kat kau..nmpaknye macam kau xkan balas  je..hari tu aku bkak email aku..mak aiihh!..berpuluh ribu da aku tgk..aku padam2 smpai la tinggal 35 inbox..pas2 aku terbace la email2 yang kite main waktu akhir form 4..sumpah lawak!..macam ntah pape pown ade..kite email sbab nak jimat kreditkn dlu??xpown banyak sangat benda yang dicerita kan..tapi itu dulu..sekarang lain..da lame aku xcontact kau..saje..kau cakap kau xsuke bkak email kan??..tp ari tu aku hantar kat kau..saja testing2..nak tengok kau bukak lagi x email kau..aku tau kau tak kan balas tapi aku harap kau balas..hehe(^_^)

p/s-aku sangat berharap kau balas tapi xpe la..ak faham!..hehe




email terakhir kau!..haha

1 comment: