mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Friday, March 11, 2011

budak baru belajar

bismillahirahmanirahim..


aku masih dalam proses belajar membuat header..aissshh terbesar pulak gambar..tenet slow!..masih baruu(^_^)..xpandai agih...sok2 je la ak edit..huhuhu

4 comments:

  1. wan ko nk buat header tgok la saiz blog dulu.

    baru header msk dgn templete n xterbesar atau terkecil..:)

    ReplyDelete
  2. cmne nak tgk saiz??aku bknye reti sgt bnda2 ni..pas2 kn...cmne nak wat link kat post??

    ReplyDelete
  3. comel2.ko nk pnjm novel?
    kne baya.HAHA

    ReplyDelete