mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Tuesday, February 22, 2011

baca laa..

bismillahirahmanirahim..


assalamualaikum semua!..hehe..ok,..,ari ni aku nak cakap pasal deactivated!..mula2 intan n then sekarang arin lak..so dorang dah tak on9 lagi...aku rasa aku nak mengikut jejak dorang la..pasal ape??hmm..ntah la..ak nak amik masa tuk dri aku lak..cehh!<<bajet giler ayat..huhu..so dengan rasminye ak nak umum kan..

facebook da blog akan deactivated buat sementara waktu!..


sekian...




1 comment:

  1. lah da deactive ka?
    ak dr dlu nk deactive..
    mls gak kdg2..
    tp skunk aku terasa dgn beberapa org yg aku syg..ptot tak aku deactived?

    ReplyDelete