mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Sunday, February 27, 2011

aku perlu redha!

bismillahirahmanirahim...


assalamualaikum semua!..haha..lama da aku xon9..hehe..rabu lepas ak ade test motor..sampai2 kat LSA tu ak dapat no giliran..aku sesi ke2!..kawan aku azlin dapat sesi pertama..waduhh bes giler!..huhu..sampai2 ipoh pegi la kat port moto..adeehh!..ramai giler laa..waktu tu ade la 50 lebih orang dtg untuk test..n nak tau..ak 2nd last tau turn aku!..bapak lame kena tunggu!dengan panas nyee..sabar je la...tu xtermasuk dengan yang buat ulangan..then nak dekat kul 12 sampai la turn aku...bawa2..ok!..tp aku fail!..fail tau!..aku fail tang bahagian 3 jalan raya..alasan??kaki aku cecah tanah kat garisan kuning!..wadduuhh!!..tapi yang aku xpuas hati bile de org guna kaki time selekoh tajam lulus pulak..ximbang lulus plak..aisseeyyhh!..sabar je laa...n yang menyakitkan hati bile yang turn lambat2 tu semua gagal!..pelik kan..dah la pnas..jpj da hot aku lagi hot!..so aku sarankan kat korang xpayah la amik kat LSA JALAN TASEK IPOH..sebab tempat tu sangat la strict..betul!..xtipu..

No comments:

Post a Comment