mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Friday, January 7, 2011

masakmasakmasak

bismilahirahmanirahim..

ari ni da 7 jan brsamaan dgn hari jumaat!yeaahh..da 4 ari aku blajar msak dgn sndirinye~hoho..seronok2!pe lagi tengok resepi la..dgn sedikit bantuan drpd mama..thanx yaa!!dan slama itu la aku mndengar suara langit mngutuk masakan ak!wohoo0~'awat xbubuh garam..pahit ja!','mcm xcukup masak je',(sabar je aku dengar..)..xpe2 blajar dri kesilapan!hehe..kdg2 aku dengar de org tanye..'ni sape msak?sdap la'..isshh malu pulak>>terharu jap!..haha..smakin hari keghairahan memasak aku smakin mnebal!ahaaa!!pe lgi mnfaatkn la internet yg ade ni..huhu..so untuk gadisgadis yg habes spm baek anda manfaatkn masa ni untuk blajar masak!kmudahan untuk masa hdpn!yay!<<mlonjak kegembiraan!..haha

2 comments:

  1. hahahaha..sengal...
    hah...jd x kek batik aritu??
    mcm xley caya jer...hahahah
    (glak guling2)

    ReplyDelete
  2. xwat lgi pown!haha..coco tnggl skit so cm mls la!hehe

    ReplyDelete