mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Monday, January 10, 2011

diri aku..jgn marah ak mcam tu..

bismillahirahmanirahim..


hola!..eh..silap!..assalamualaikum ya!...haha..
ni sekadar luahan hati je..kalau xnak baca sila tekan 'x' tnpa ragu-ragu ye~..terima kasih!haha..

alkisah ye brmula... apabila
kwn ak tgur kat fb..laki..
sembang-sembang biasa je..
dia bahasakn dri dia 'ana..enti'..
n ak bahasakn dri ak 'kau aku'..
pastu tiba2 dia marah ak..
asal lak??..
sebab ak bhasakn dri ak..'ak kau..'
dia kate bhasa ak kasar sgt..
sorie la ye..
ak xskolah agama mcm kau..
ak xtau..
bhsa arab ni bukan boleh maen2 kn..
bkan ak xnak...tp ak xtau..
ye!..ak tau itu asas tp..
ak akan blaja slow2..
jangan paksa ak..
kau bukan muhrim ak..
so ak xpatot berlembut kn?..
satu hari nnty ak akan bhasakn dri ak 'ana'..
doakan ak bukan marah2 ak..
ni diri ak..
nak tegur boleh tp bukan cara paksa..
....
pas2 ak trus offline..
ak xmarah..
tp ak pelik..
mcm tu ke caranya?

No comments:

Post a Comment