mukadimah

ASSALAMUALAIKUM dan selamat datang ke blog ini..ini hanya lah blog peribadi yang diusahakan oleh aku sendiri..follower hanya terdiri daripada kawan-kawan terdekat sahaja..tidak berminat untuk menambah kawan maya tetapi jika anda mahu follow silakan tapi ouuuhh please jangan tinggal jejak dengan menaip 'ak da follow, follow me back keyh'!..oouh..tak suka..sila tinggalkan komen atau di shoutbox supaya saya tahu anda melawat blog saya..terima kasih(^_^)

Thursday, May 5, 2011

aku ahli KGC!

bismillahirahmanirahim...

heee..yay!..akhirnya aku post entry!..haha...xde mase nak post..bz skit..erk!...ye la tu..haha

ni cek nak citer sal group aku!..

haha..aku ada private group kot..

SAYA IALAH AHLI KGC!..






ni la KGC..
KGC ni maksud dia 'kami gila cf'

camne boleh tertubuh nya group private ni??
hah..kami secara kebetulan berkenalan ni 1 group pmr di friendster
pada akhir tahun 2008
hampir setiap malam kami berconference
sampai 2, 3 pagi
dan
akhirnya tercipta la KGC ni..
uihh..jenuh nak pilih nama group ni..
group ni terdiri daripada 16 orang.
tapi kami ber'cf' kali terakhir pda bulan 6 2009
akibat komitmen spm
dan persahabatan kami diteruskan sehingga habis spm

hajar
aniqah
asri
affan
syed
bidin
anis
zai
wana
zahidah
izzat
zach
iena
shaw
aku

kami ni dari serata malaysia
ada kat perak, pahang, penang, sabah

dah lame xber'cf'
masing2 ade komitmen sndiri..
rindu la la cf ngan korang
nk gelak2, nak sharing, nak usik2..
ntah bila boley jumpa korang

tapi yang penting aku harap persahabatan kita akan berkekalan
dan
akan berkumpul suatu hari nanti..



janji tau!..hehe


4 comments:

  1. sedihhh! huhu.. janji kita kawan selamanya!!
    wan, knapa tak letak gmbr kita ramai2 yg latest tu? hehe..

    ReplyDelete
  2. oowh yg tu..ak da dlete fb la..xsmpat nak save image..huhuhu

    ReplyDelete
  3. perghhh. sempoi la tok wan. haha
    terbaikkkk !

    ReplyDelete